De missie van de FOD Economie is bouwen aan de economie van de toekomst, ten dienste van consumenten en bedrijven.
Om dit te bereiken wil de FOD uitgroeien tot een inspirerende en flexibele organisatie waar medewerkers centraal staan, informatie en communicatie een essentiële rol spelen en middelen optimaal worden ingezet.
Om een kwalitatief hoogstaande dienstverlening te blijven garanderen, waakte de FOD Economie over het welzijn van zijn personeel en wierf nieuwe talenten aan. Op die manier boden we het hoofd aan de aanzienlijke toename van de werklast door de verwerking van tienduizenden aanvragen van energiepremies.
De FOD Economie staat voortdurend in contact met zijn vele gesprekspartners (bedrijven, burgers, politieke overheden, enz.). Hieronder vindt u een overzicht.
15.117.609
geregistreerde bezoeken op onze website www.economie.fgov.be
310.976
telefoonoproepen, e-mails, internetformulieren en faxen behandeld door ons Contact Center, waarvan 153.907 betrekking hadden op energiepremies
77.304
volgers op onze socialemediakanalen Facebook, X (Twitter), LinkedIn en Instagram
4.380
berichten verspreid via onze sociale media
904
behandelde parlementaire vragen
2.473
verwerkte klachten over de kwaliteit van onze dienstverlening (57 gegrond)
De Kruispuntbank van Ondernemingen is een databank van de FOD Economie die alle basisgegevens bevat van geregistreerde entiteiten en hun vestigingseenheden. Ze heeft een tweeledig doel: de overheidsdiensten efficiënter maken en de administratieve procedures voor ondernemingen vereenvoudigen.
Overzicht van de financiële middelen van de FOD Economie en hun voornaamste bestemmingen.
Het Contact Center is het enige contactpunt voor de FOD Economie.
Het staat tot uw dienst elke werkdag van 09.00 tot 17.00 uur.
Tel.: 0800 120 33
E-mail: info.eco@economie.fgov.be
Volg ons op sociale media
Gebruiksvoorwaarden | Vertrouwelijkheidsverklaring | Toegankelijkheidsverklaring | Copyright © FOD Economie